WSK

Serwis, naprawa, tunning, customizing.
Awatar użytkownika
hans
Zwykły forumowicz
Posty: 996
Rejestracja: piątek, 26 listopada 2010, 10:48
Motocykl: xj600
Lokalizacja: Wrocław

Re: WSK

Post autor: hans »

Chodzi mi po głowie palnik i dobrze dobrana nasadka lub klucz udarowy.
"Nie walcz z idiotami, mają przewagę liczebną"
Paulo Coelho
strzala
Zwykły forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: piątek, 17 kwietnia 2009, 19:20
Motocykl: VN 2000. K-750 MT-12 MZ -TROPHY MZ- JASKÓŁKA
Lokalizacja: Łaszczów

Re: WSK

Post autor: strzala »

witam.powinienes naciąc malutką tarczą( ja posiadam najmniejszą 15 mm) srodek spawów w celu rozdzielenia elementów,inaczej bedzie to sie ciągnoc i niszczyć gwinty do samego konca
jesli nie posiadasz udaru to załuż klucz (oczkowy) i uderzaj młotkiem uzyskasz podobny efekt.nie używaj zbyt dużego młotka( co by nie rozdupczyć czegoś) liczy sie prędkość udeżenia.
opalarką nie pójdzie ,temperatura opalarki kilkaset stopni
palniuka 3100 stopni celciusza.
Awatar użytkownika
sauro21
Zwykły forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek, 5 maja 2014, 23:51
Motocykl: Kawasaki VN 1500 Nomad

Re: WSK

Post autor: sauro21 »

Podjedź z tym silnikiem do wulanizatora . Chłopaki mają klucz pneumatyczny za pomocą którego powinno się odkręcić to, ale wcześniej ponacinaj te spawy jak sugerował kolega we wcześniejszym poście.
Bawmy się w motocykle a nie w politykę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Warsztat”