Strona 1 z 1

Odpalanie ....

: środa, 14 listopada 2007, 21:36
autor: Ernestt
Witam .
Ostatnio w moim Intruzku ( 125 ccm) mam problemy z odpalaniem ( niech tylko spróbuje rzucić palenie :D) wymieniłem świeczki bo juz trochę stare były i nic to nie zmieniło . I teraz póki zimno to chce to zrobić .... tylko nie wiem od czego zacząć .

: środa, 14 listopada 2007, 22:14
autor: Agusia
zmino już jest moja tzn była moja Magna przy takiej temp. by nie zagadała

: środa, 14 listopada 2007, 22:17
autor: DOK
Eeee Agusia - wspominasz - więc trochę ci brak magdaleny???!!!

: środa, 14 listopada 2007, 22:53
autor: Fido
Hej Intruzomani.
Doradźcie chłopakowi.

Ja bym zaczął od sprawdzenia iskry,modułu,potem jak by było wsio w porządku to filtr paliwa,powietrza,kranik,przewody paliwowe,potem gaźnik.
Gdzieś przyczyna jest że nie pali.

: czwartek, 15 listopada 2007, 07:45
autor: DOK
Hm ernest może więcej danych
- trudno odpala na zimnym silniku ????
- trudno odpala na ciepłym silniku ????
- rodzaj paliwa - hm od naszych przyjaciół czy z Polskie ???
- czy linka no tego - ssania jest dobra i takie tam pier.......
- kiedy wymieniałeś filtr powietrza ????
- no i stan akumulatora - czy jest ładowanie prawidłowe.

: czwartek, 15 listopada 2007, 13:47
autor: Zgrywus
wg mnie problem tkwi :

w dalszym ciągu w swiecach ewentualnie w :
- paliwo
- prądy /iskra/


- jesli paliwo to ja zawsze w takich wypadkach kupuje najwyzszej jakosci paliwko 98 oktan zalewam zbiornik,
- pozycja kranika jesli takowa jest to PRI - zalewanie gaźników
- krece - jeśli nie zapali to zaleje swiece, /mały problem/ przynajmniej wiemy ze paliwko dochodzi do garków,
- wymiana na inne swiece i go to line 001 ;)

prądy a w zasadzie ich brak:
- sprawdzić czy jest iskra na swiecy, czynność prosta /wykrecamy swiece zakładamy czapkę wys nap. zwieramy ją /swiecę/ do cylindra lub głowicy i krecimy rozrusznikiem ...

- jeśli jest słaba iskra ewentulanie zanika, /jesli tak zmiana na inneświece i potórka/
- sprawdzam czy nie ma gdzieś przebicia na przewodach wys napiecia, /najlepiej jest to robić przy zgaszonym swietle w ciemnym garazu, wszelkie ucieczki iskry na drodze do swiecy beda wyraźnie widoczne w zupełniej ciemności w postaci przebić na mase/, - wówczas najlepiej wymienić przewody, doraźnie mozna zakupic silikonowy srodek do spryskania przewodów wys na krotką metę to pomaga,

- jesli jest iskra i paliwko dostarczane jest do garka nie ma bata ma sie odezwać i juz - w innym przypadku ---> wezwać egzorcystę czytać Erwin

pozdro

: sobota, 17 listopada 2007, 09:48
autor: Bondi
A umnie takl dla porownania pali ale ciezej mu to idzie. Zauwazylem ze to sprawa temperatury bo jak cieplo to leciutko pali, a na zimny i gdy zimno to podlaczam mu drugi akumulator kabelkiem i juz gada bo moj slabiutki a teraz nie bede wymienial tylko na wiosenke.

: sobota, 17 listopada 2007, 21:14
autor: Piotrek
Moja Niunia odpala tak samo jak w lecie. Byc moze to przez DynoJet'a a moze przez to ze malo kiedy stygnie :wink:

Re: Odpalanie ....

: piątek, 10 lipca 2015, 15:23
autor: hans
Nie czepiajmy się reklamiarza, ja mu przyznaję nagrodę za odkop z przed 7,5 roku czyli złoty kilof :D

Obrazek